Rask levering og fri frakt over kr 1500,-
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Rask levering og fri frakt over kr 1500,- | Hentelager på Strømmen | Drives av gartnere med hjerte for faget

Info

Om Nettbutikken:

Vi er en Norsk bedrift og sender varer fra vårt lager på Strømmen utenfor Oslo.

Noen varer er bare tilgjennelige i visse perioder i året
Sommerblomstrende løker som georginer, begonia ect: Mars til mai

Setteløk: Mars til mai

Settehvitløk: September til oktober

Høstløk som tulipaner, krokus etc: August til november

Barrotstauder / Stauderøtter: Mars til mai. Les mer om hvordan du steller barrotsstauder HER

Stauder i potte: Mai - september

Frø: Hele året, nyheter kommer inn i November og desember

Utstyr: Hele året

 

Pakking og sending

Vi sender pakker og brev samme virkedag eller dagen etter bestillingen kommer inn til oss, med mindre det er varer som forhåndsbestilles for levering så snart de er på lager, slik som løker og knoller, setteløk, barrotstauder, settepotet og lignende. Det opplyses om hvilke planter det gjelder i toppen av hver produktkategori som det gjelder. Vær vennlig å sjekke dette for å unngå skuffelser.

Vi gir deg beskjed på mail når vi pakker bestillingen din og når bestillingen din er sendt fra oss. Samtidig vil du få et sporingsnummer på pakken, slik at du vet hvor pakken befinner seg. Posten servicepakke tar vanligvis en til to virkedager fra oss til mottaker.
Brev (frø) sendes i boblekonvolutt og tar vanligvis to postdager.

 

Nyhetsbrev:

Vi sender ut nyhetsbrev to ganger i uken med gode råd og tips hvordan lykkes i hagen, samt hva som skjer hos oss og nytt i nettbutikken. Vi prøver å gjøre brevene våre så nyttige og lærerike som mulig. Her kan du melde deg på nyhetsbrevet vårt: http://www.gardenliving.no/newsletter/?action=join

 

Vanlige stilte spørsmål:

Selger dere busker, trær, sommerblomster eller jord?

- Nei vi selger kun stauder, løk og knoller. Vi lager mange av våre egne stauder og vi har mye utstyr som vi selger på nett, men vi er ikke et hagesenter.

Har dere en butikk som jeg kan komme til?

- Vi er helt nettbassert og sender varene med Postens servicepakke.

Har dere filialer andre steder i Norge?

- Vi er en liten bedrift og har ikke utsalg andre steder.

Planlegger dere hager?

- Hageplanlegging gjør vi ikke, men du finner mange tips, råd og fine bilder på bloggen vår her:

http://garden-living.blogspot.no/

Kan jeg få tilsendt en frøkatalog?

- Siden kataloger koster veldig mye å få trykt og sende ut, er det noe vi dessverre ikke har mulighet til å gjøre.

Koster det mye å tilsendt varer fra dere?

- Vi har fastpris på frakt av pakker på 149,- hvis ikke annet står skrevet på produktene du har bestilt. Dette gjelder uansett hvor mye eller lite du kjøper.

Pakken min var skadet, hva gjør jeg?
- Er pakken din skadet setter vi veldig pris på at du fyller ut en skademelding der du mottok pakken. Ta kontakt med oss på mail, gjerne med bilde, så sender vi deg en ny. Skulle det være noe annet som ikke er som det skal være så ta kontakt med oss på mail, så ordner vi opp i det.

Kan jeg angre kjøpet mitt?

- Det kan du og det har du rett til etter angrekjøpsloven. Vi sender alltid med angrerettskjema når du får mail fra oss. Se gjerne mer under salgsbetingelser. Planter er ferskvare og er unntatt regelen.

Har dere ofte tilbud?

- Vi har som regel ikke tilbud, men det hender vi lager tilbud som vi sender ut på nyhetsbrev til kundene våre. Du kan melde deg på nyhetsbrev her:http://www.gardenliving.no/newsletter/?action=join
 

Sender dere fra Norge eller fra utlandet?
Siden vi har et engelsk navn tenker mange vi er en utenlandsk nettbutikk, men vi er en norsk nettbutikk som sender fra Norge. Alle varer blir sendt fra vårt lager i Strømmen utenfor Oslo. Hos oss kan du kjøpe hvor mye du vil uten om å tenke på tollgrenser.

 

Sender dere til utlandet?/Do you ship abroad?

Vi sender ikke til utlandet. We don't ship abroad.

 

Kan dere legge til flere varer på min ordre?
Vi kan dessverre ikke legge til noe som øker totalsummen på din ordre. Vi kan kun fjerne eller bytte ut varer til samme pris eller lavere.

 

Kan jeg bestille mer, og få det sendt sammen med annen ordre, som jeg har bestilt tidligere?
Så lenge vi ikke allerede har sendt din første ordre, kan du legge inn en ny ordre på det du mangler. Skriv deretter i kommentarfeltet at du ønsker ordren sendt sammen med tidligere ordre, og ordrenummer, så sender vi ordrene dine sammen. Vi sørger for at du kun betaler for én forsendelse.