Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0,-

Inkl. mva. - ekslusiv frakt

Info

Om Nettbutikken:

Barrotstauder, løker og knoller blir sendt ut i uke 13 og 14.

Bestiller du andre varer med med disse vil de bli sendt samlet i uke 12 og 13. Ønsker du varene tidligere må du legge inn to bestillinger.

Les mer om hvordan du steller barrotsstauder HER


Noen varer er bare tilgjennelige i visse perioder i året


Sommerblomstrende løker som georginer, begonia ect: Mars til mai

Setteløk: Mars til mai

Settehvitløk: September til oktober

Høstløk som tulipaner, krokus etc: August til november

Barrotstauder / Stauderøtter: Mars til mai

Stauder i potte: Mai - september

Frø: Hele året, nyheter kommer inn i November og desember

 

Pakking og sending

Vi sender pakker og brev samme virkedag eller dagen etter bestillingen kommer inn til oss. Vi gir deg beskjed på mail når vi pakker bestillingen din og når bestillingen din er sendt fra oss. Samtidig vil du få et sporingsnummer på pakken, slik at du vet hvor pakken befinner seg. Posten servicepakke tar vanligvis en til to virkedager fra oss til mottaker.
Brev (frø) sendes i boblekonvolutt og tar vanligvis en postdag.

 

Nyhetsbrev:

Vi sender ut nyhetsbrev to ganger i måneden med gode råd og tips hvordan lykkes i hagen, samt hva som skjer hos oss og nytt i nettbutikken. Du vil ikke få mengder av nyhetsbrev fra oss som fyller opp innboksen din. Vi prøver å gjøre brevene våre så nyttige og lærerike som mulig. Her kan du melde deg på nyhetsbrevet vårt: http://www.gardenliving.no/newsletter/?action=join

 

Vanlige stilte spørsmål:

Selger dere busker, trær, sommerblomster eller jord?

- Nei vi selger kun stauder, løk og knoller. Vi lager mange av våre egne stauder og vi har mye utstyr som vi selger på nett, men vi er ikke et hagesenter.

Har dere en butikk som jeg kan komme til?

- Vi er helt nettbassert og sender varene med Postens servicepakke. Vi har åpent fra midten av sommeren og utover høsten på torsdager, se Facebook og nettsiden for åpningstider.

Har dere filialer andre steder i Norge?

- Vi driver dette hjemme fra småbruket og har ikke utsalg andre steder.

Planlegger dere hager?

- Hageplanlegging gjør vi ikke, men du finner mange tips, råd og fine bilder på bloggen vår her:

http://garden-living.blogspot.no/

Kan jeg få tilsendt en frøkatalog?

- Siden kataloger koster veldig mye å få trykt og sende ut, er det noe vi dessverre ikke har mulighet til å gjøre.

Koster det mye å tilsendt varer fra dere?

- Siden vi bruker Postens servicepakke, regner nettbutikken ut frakten etter hvor mye du kjøper og hvor du bor. Før du betaler i nettbutikken kan du se hva frakten blir. Det kan variere fra 130,- til 190,- alt etter mengde du kjøper og avstand.

Pakken min var skadet, hva gjør jeg?
- Er pakken din skadet setter vi veldig pris på at du fyller ut en skademelding der du mottok pakken. Ta kontakt med oss på mail, gjerne med bilde, så sender vi deg en ny. Skulle det være noe annet som ikke er som det skal være så ta kontakt med oss på mail, så ordner vi opp i det.

Kan jeg angre kjøpet mitt?

- Det kan du og det har du rett til etter angrekjøpsloven. Vi sender alltid med angrerettskjema når du får mail fra oss. Se gjerne mer under salgsbetingelser. Planter er ferskvare er untaket av regelen.

Har dere ofte tilbud?

- Vi har som regel ikke tilbud, men har vi mye på lager hender det vi lager tilbud som vi sender ut på nyhetsbrev til kundene våre. Du kan melde deg på nyhetsbrev her:http://www.gardenliving.no/newsletter/?action=join
I januar rydder vi i lagerhyllene og da er det muligheter å kjøpe ting på tilbud.